i brist på annat

Du heter: Sabrina Nilsson

Smeknamn: Bina eller Sabbi/Sabbe

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Fix you med Coldplay
Lies Beyond med MaryJet
Slide away med Oasis

Beroende av:

Cigaretter

Vad tror folk om dig?

Jag vet inte. Folk tror så mycket.

Stämmer det?

Säkert i flera fall!

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ben haha :)

Hur imponerar man på dig?

Man är sig själv, få mig att skratta hjälper jääääkligt mycket.

Brukar du skratta för dig själv?

Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Inget speciellt, ska snart hem:)"

Var bor du?

Malmö

Trivs du där?

Nja, sådär

Har du haft sex idag:

Nej

Hur svarar du i mobilen:

Hej det är Sabrina/Hallå

Vem ringde du senast?:

Milla

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Minns jag inte

Antal timmar sömn inatt:

Runt 6-7

Sov du ensam:

Nej med Milla, fast när jag vaknade var hon borta haha

Brukar du komma i tid:

Ja. Jag brukar alltid komma för tidigt

Hur känner du dig nu:

Förkyld och jävlig, min näsa är inte att leka med idag!

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart, grå

Vad tycker du om fötter:

Jag hatar fötter.

Vad saknar du:

USA

Hade du en bra kväll igår:

Ja det hade jag, en rolig kväll var det :)

Favorit dryck på morgonen:

Cola eller redbull

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Det varierar! Jobbar jag så runt 10-11, annars när som

Är du blyg?:

Haha, absolut inte

Sysslar du med någon idrott:

Nej, inte längre

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Nej, inte kärlek

Har du spytt offentligt:

Nej, tack och lov!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex såklart, be någon sparka mig mellan benen för att se hur ont det gör

Är du nöjd med ditt liv:

Det där går väl i perioder

Är du bortskämd:

Jag var jäkligt bortskämd som liten fram tills för några år sedan, men inte längre.

Vad gör du i morgon:

Det vet man aldrig!

Vad är det värsta du vet?:

Ett krossat hjärta

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Absolut! Mina vänner är de finaste!

Vad är det finaste du fått?:

Jag har fått massa fina saker

En speciell dag du minns:

4 januari 2010, när jag flög till New York (fanns något annat som var speciellt på samma datum tidigare, det är det absolut inte längre)

Du samlar på:

Skor och damm

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Milla

När grät du senast:

Minns inte faktiskt

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa lägenhet tror jag, eller bil

Vill du gifta dig:

Ja!

Vill du ha barn:

Ja

Är du musikalisk?:

Sådär, spelar gitarr, lite piano och trummor. Pappa är musiker så!

Vad dricker du helst när du är törstig:

Cola

Bor dina föräldrar tillsammans:

Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

Nej usch fy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0