30 dagar med personliga sanningar

Mitt i all stress att åka hem, komma hem och landa så har jag helt glömt bort mina 30 dagars sanningar, så jag lägger upp 3 stycken idag! Håll utkik!

♥ Dag 20 – Den här månaden.

Den senaste månaden har varit huuur bra som helst!
Jag bytte värdfamilj i London och hamnade i Kingston, något jag är så himla tacksam för. Jag hamnade hos den bästa värdfamiljen man kan ha! Älskar dem såå mycket! Jag har även hunnit med att festa rejält, shoppa som en galning, träffa en kille som efter ett tag visade sig vara ett svin, haft mysiga middagar på fina restauranger som Jamie's Italian, druckit massvis med champagne, vin och jellyshots, träffat nya fina vänner, bowlat, varit på bio två gånger i England, rest hem till Sverige, träffat mamma, syrran, MILLA, och min älskade Tindra. Upplevt värme, upplevt snö, kört automatbil i vänstertrafik, kört manuell bil i högertrafik. Säg något jag inte har jag gjort? Det har kort sagt varit en bra månad!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0