fredagmorgon

Jag brukar älska fredagsmornarna, för det är inte så mycket att göra. Sally brukar ta ungarna till skolan. Men idag vaknade jag tidigare än vanligt, ca 15 min innan barnen skulle upp gick jag ner och rökte. Medan jag stod i trädgården såg jag att Sam var uppe, whaaat? Kollade upp mot mina värdföräldrars sovrum och där var släckt. Jag gick in och sa åt Sam att gå upp och kolla så att de inte hade försovit sig, för min värdpappa brukar lämna huset vid 6 på morgonen och han var fortfarande hemma. Men nix, ingen hade försovit sig, för Hannah ska ha en till Exam idag så hon skulle inte till skolan så det var bara för mig att ge Sam frukost och se till så att han gjorde sig iordning. 10 min innan jag ska köra honom (och hans vän Sam) till skolan ringer Sams mamma och säger att han är sjuk. Sedan blir helt plötsligt min Sam sjuk med, så inga barn till skolan idag. Jag kan dock gå och lägga mig igen sa min värdmamma, så det ska jag snart göra.

Ikväll är det utgång på en ny klubb, tillsammans med Katarina och Tovis Lovis. Kanske blir det middag med italienarna innan, vi får se. Jag uppdaterar mer om det senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0