friday

Ja, även om barnen är hemma från skolan idag så har vi kul! Min värdmamma jobbar inte idag (inte hemifrån heller) så vi har haft Mario Kart tävlingar, alla 4 tillsammans! Askul har vi haft det. Jag kom precis ut ur duschen, ska göra mig iordning och sen ska vi ner till centrala Kingston och fixa mobilabbonemang åt mig, jag ska lämna in min Iphone på lagning så man kan använda SIM kort i den igen.. Har fixat skärmen och låst upp den, men så var SIM grejen sönder haha, typiskt!

Ikväll är jag barnvakt, men Tovis kommer hit och spenderar kvällen och natten här så det kommer bli såå roligt :) Hannah har en överraskning åt henne, som jag tror hon kommer älska!

Nu ska jag klä på mig och vänta på att de andra blir klara innan vi beger oss!

Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0