halfway through christmas-eve

Hej bloggisar!

Just nu sitter vi och kollar på Skönheten och Odjuret, så jag tog tillfället i akt att blogga lite. Vi har hittills kollat på Kalle, käkat ägg, sill m.m. och kollat på nästan hela Skönheten och Odjuret. Det är mest för att Tindra inte ska bli för uttråkad som vi kollar på film. Jag skypade alldeles nyss med min värdmamma borta i London, de skulle på julfest snart så vi kunde inte skypa så länge, men imorgon bitti ska vi skypa medan dem (barnen) öppnar resten av sina julklappar från mig. De har ju redan fått öppna vars en :)

Nu ska vi strax äta köttbullar och prinskorvar och allt vad det är! Sedan är det dags för JULKLAPPAR!!!


Hoppas ni har en fin julafton ni med och inte sitter strandsatta som jag vet att så många gör p.g.a. snön!

puss


Tindra hälsar också God Jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0