jisses..

Hade en sjuuuukt bra kväll igår, trevligt avslut på London 2010. Nästa festkväll här blir ju nästa år, wowo! Idag är jag väääääldigt slö. Vaknade upp och fann hela släkten här nere. Ungarnas farfar fyllde år så det vart kalas här. Härligaste släkten ever, älskar dem! Som frukost käkade jag en riktigt god stek med massa annat mums, hääärlig bakismat! Sedan blev det tårta hihi. Nu, powernap innan Tova och jag ska fixa min värdmamma inför ikväll. Och just ja, lovade Hannah att hon kunde få sminka mig haha, vi får se hur det slutar :P






Kommentarer
malin

läste att du med hade vart i USA fast du trivdes inte? och nu är i england - the same with me.

kom hem från USA precis, trivdes inte alls, och ska ta mig an England nästa år! trivs du bättre nu??

2010-12-11 @ 17:39:09
URL: http://wakoo.blogg.se/
malin

fan vad gött, hoppas jag med gör de !

2010-12-11 @ 22:24:35
URL: http://wakoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0