Läsarfråga


Postat av: lina

jag har inte läst din blogg förut men din blogg är väldigt intressant :D jag är själv intresserad att åka utrikes och studera eller vara Au-pair ett tag, och då har jag några frågor till dig! Var det inte läskigt dom första veckorna som Au-pari? var det inte jobbigt att '' jobba i någons hem'' alltså vara rädd för att göra fel och så? :) och hur gammal måste man vara? kram

 

Svar:
Tack för din fina kommentar först och främst :)
Jag har aldrig tyckt att det var jobbigt, men det enda som kändes obekvämt var att använda familjens grejer på sin fritid, som t.ex. att ta saker i deras kyl, kolla på tv osv. Men det gick över efter 2-3 veckor kanske, det är ju ditt hem också! Man får tänka så :) För att åka som Au Pair ska du vara minst 18 år gammal. Ska du åka med Cultural Care till USA måste du dessutom ha körkort. Men som jag sagt förut, åk inte med dem!



Kommentarer
Jontte

Jepps! Hon är skit bra! Fast slår inte GaGa! :) Coolt att jobba som DJ!

2010-12-21 @ 20:11:21
URL: http://jontten.blogg.se/
Jontte

Jepps! Hon är in gudinna ;)

2010-12-21 @ 20:23:39
URL: http://jontten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0