Lördagkväll

Ikväll har jag umgåtts med min fina barndomsvän Jasmine och hennes storasyster Liselotte :) Vi åkte till ICA, köpte oss en massa ingredienser till att göra Tacos, körde hem och käkade sedan. Supergott! Har pratat massa roliga saker ikväll, om London bl.a. och vad dem har gjort här hemma medan jag varit borta! Planerade även lite om vad som ska hända när dem hälsar på i London :D

Lite senare ville jag och Liselotte ut och åka pulka, eller ja, plastpåse. Så vi övertygade Jasmine om att åka och vi hade riktigt roligt där ute i snön! Kalla och glada gick vi sedan in igen en liten stund innan Liselotte körde mig hem :) Nu har jag precis öppnat en cola och en burk cashewnötter och kollar på Sunes Jul. Vilken mysigt julig lördag jag haft!




Kommentarer
kajsa

älskar sunes jul! :)

2010-12-20 @ 10:24:22
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0