sjuk, såklart

Vaknade upp med världens tjockaste hals imorse, fyfan vad det tar emot att svälja alltså. Ända upp i öronen går det. Fick kliva upp tidigt imorse eftersom mamma skulle på massage och Tindra redan var vaken (hon brukar sova här, eftersom min syster jobbar så mycket och slutar vid 01.30 på natten ibland), men så fort min syster hade hämtat henne så la jag mig i sängen och kollade på the big bang theory. Dock kände väl min sjuka kropp att den behövde sova, så jag somnade och vaknade för en liten stund sedan, fortfarande lika sjuk. Det suger!

Min fina mamma lagar iallafall mat åt mig nu, så ska försöka trycka i mig den samtidigt som jag kollar på tv eller nåt! Vi hörs sen igen, puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0