träna träna träna

Jag känner mig för jäkla lat just nu och både känner och ser hur min kropp blir fetare och slöare, inte alls spänstig! Så, när jag kommer tillbaka till London är det jag som börjar om med en ny Mii och kör Wii-fit varje dag tills jag har gått ner 5 kg, vilket inte ska vara allt för svårt. Till våren när det börjar bli varmare ska jag även köra lite powerwalk och jogging i Richmond park som ligger precis vid Hannahs skola, så det blir till att gå med henne till skolan på morgonen och sedan in i parken för minst 1 timmes powerwalk och jogging, iallafall ett par dagar i veckan. En annan sak som finns i närheten där jag bor är ett utomhusgym. Det ligger i en park och är faktiskt riktigt coolt (och gratis såklart). Det är olika redskap utplacerade i parken, t.ex. löpband osv, meningen är att man ska spendera ett par minuter på varje "station" och sedan jogga vidare till nästa. Sjukt smart, om man nu inte vill slösa pengar på ett gymkort eller liknande, så är det bara att dra dit. Ligger ungefär 10 minuters gångavstånd från mitt hus! Så detta är målet till våren. Måste få tillbaka min gamla kropp och sluta lata mig som jag gjort det senaste halvåret!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0