make-up remover

Är ni som jag var förut? Struntade i att tvätta bort sminket innan ni gick och la er och vaknade med gammal mascara under ögonen? Isåfall vill jag tipsa er om en produkt som är riktigt bra! Jag använder alltid vattenfast mascara och eftersom jag hatar att tvätta bort smink med bara tvål och vatten, så brukade jag helt enkelt aldrig tvätta av det (det tog ju sån jävla tid). Min kompis Milla tipsade mig om den här produkten för ett tag sedan och nu är jag fast! Jag använder den varje kväll och tvättar alltid bort mitt smink nu!

Loréal Eye & Lip Make-Up Remover (waterproof).

Det är en liten flaska och man kan se hur oljan ligger ovanpå ansiktsvattnet. Man ska skaka flaskan så att det blandar sig och sen tar man bara en pad och drar bort sitt smink. Hur enkelt som helst! Lagerna återgår som vanligt efteråt, med oljan överst! Finns på H&M för runt 100 lappen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0