bio sommar

Haha, när jag och Milla var och såg Sex and the city 2 så fick vi bio-rabattkort (vi kan se 3 filmer till halva priset bla bla). Så valde vi ut 3 filmer vi ska se då tillsammans, jag valde en, hon valde en och så valde vi en tillsammans. Jag valde Karate Kid, hon valde Streetdance 3D och tillsammans valde vi Kommissarie Späck, den verkar vara riktigt rolig, vi skrattade ihjäl oss åt trailern bara haha! Jag vill dock gå och se SATC2 igen... Den var så jävla rolig! Haha! Det kommer iallafall att bli en mysig bio sommar, och sen får vi inte glömma att första delen av Harry Potter och dödsrelikerna har premiär i november :) kolla in trailers till alla 3 filmer vi ska se i sommar här.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0