choklad i massor

Jag pratade med pappa i telefon tidigare idag och han blev väldigt fundersam över att jag tar så himla mycket tabletter (för en drös olika saker). Då sa han "Sabrina, du ska få en sak av mig.. choklad!". Jag började skratta och frågade vad för choklad det var. Tydligen så finns det ett choklad som används flitigt inom vården i USA och Australien som hjälper åt massor av olika sjukdomar. Han berättade att hans bästa kompisars son hade fått en tumör på lungan, de blev rekomenderade detta chokladet och vid nästa återbesök var hans tumör borta! Helt sjukt. Hans mamma är dessutom sjuksköterska och hon rekommenderar det väldigt mycket. Det har hjälpt pappas andra vän mot psoriasis, en annan vän mot synfel (han har inte använt sina glasögon sedan han började med chokladen). Det enda negativa med denna choklad är att den är väldigt dyr, 1200 kronor kostar en ask. Men pappa skulle köpa en till mig så jag slipper ta 11 tabletter om dagen.. puh, det är väldigt mycket! Sen behöver jag bara ta en tablett om dagen, för den måste jag ta! Men tack världens bästa papi :) <3 Jag kommer berätta för er om den hjälper mig, oroa er inte :)

Nu är Milla nog utanför mig vilken sekund som helst, vi ska dra ut en sväng. Misstänker att vi hamnar ute hos våra grabbar idag igen... :P Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0