I love the way you lie

Godmorgon/eftermiddag på er alla!
Milla ringde mig vid halv 3 och väckte mig haha. Det blev väldigt sent igår, men mys var det! Hon frågade iallafall om jag ville med och handla (?) tror jag iallafall.. Men hur som helst sa jag ja så nu sitter jag och väntar på henne. Igår kom vi fram till att jag ska tatuera mig! 2 stycken nya :) Få se om jag gör båda samtidigt.. Vet inte om jag orkar sitta och plågas dubbelt upp haha, även om endast en av mina fyra tatueringar gjort ont tidigare. Så jäkla farligt är det inte att tatueras ska jag säga :) Men iallafall, fett pepp på det! Hoppas det blir av väldigt snart!


Jag älskar denna låten, den är så jävla skön!



Kommentarer
SANDRA

hihi härmapa .. visslar skoja haha ps när blir det hästveda? =(

2010-06-13 @ 01:37:45
URL: http://sandrakoracevicc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0