I was blinded by the flashing lights

Gud vilket tråkigt väder det är ute nu för tiden! Just nu ösregnar det här i Malmö och det är ju så att man nästan blir deprimerad! Denna sommaren är till för att njuta! Det är första sommaren jag inte ska jobba något alls, utan bara leva och njuta, och vad bjuder moder natur på? REGN REGN REGN! För hoppas att det blir finare senare i sommar, då det är dags för midsommar, liseberg och annat mysigt!

Idag ska jag hem till Anneli som bor granne med Milla, vi ska (precis som förra veckan) se på VM, dricka cider och sen spela något roligt spel. Jag älskar sällskapsspel! Senare i helgen/nästa vecka ska jag och Milla iväg och fixa allt inför midsommar! Maten/vinet som vi ska njuta av innan vi drar till Linus, cider vi kan ha under kvällen, nya fina kläder och annat skoj :) Jag längtar verkligen! Kommer nog bli världens bästa midsommar, med de bästa!


Nej nu får ni inte mer, jag har fullt upp med att lägga in musik på iphonen. Och förresten, ska visa er senare hur jag ska tatuera mig nu snart :) Är jättenöjd med min idé haha!


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0