inga bilder

Jag är skitkass med bilder, jag vet. Men jag har inget batteri på kameran och jag är dålig på att ladda det.. Men senare idag ska ni få bilder, på min inköp som kommit idag :) Ska hämta dem efter klockan 17.00 så nån gång efter det får ni se!

Igår var det jättemysigt, jag, Kim, Marlena, Milla och Tindra grillade grillspett och det var så jäkla gott! Efter maten var det dags för mig och Milla att passa Tindra eftersom Kim och Marlena skulle gå och se Sex and the city 2. Jag badade Tindra och sen bäddade jag ner henne i soffan med hennes kudde och täcke och satte igån Den lilla sjöjungfrun. Efter kanske.. 20-30 minuter sov hon så sött :) Då var det bara att bära över henne till sin säng och sätta igång Greys!! Skitbra avsnitt var det. Efter det blev det lite fotboll, CSI och så. Sen kom syrran hem och vi två drog också hem (Jag och Milla). Nu orkar jag inte skriva mer. Kommer en dagens låt snart. Som är så jävla söt! Älskar den


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0