the sky is the limit

Idag är det bara grått och trist ute, regnar massa och är allmänt tråkigt väder. Jag hoppas det är mycket bättre på fredag då min älskade Milla äntligen tar studenten :D Vi ska ju åka runt i en cabbe efter flaket och då måste det vara soligt :) Eftersom det regnar idag så struntar jag i träningen, får ha en vilodag eller något. Så fort det är dåligt väder hittar man ursäkter till att inte träna, haha, men jag orkar inte ut och springa i ösregn.

Istället ska jag sätta mig och kolla på The Biggest Loser finalen säsong 7 och sen hela säsong 8. Jag älskar det programmet, blir alltid jättepepp på att träna när jag ser det. Och jag älskar att se resultat på mig själv när jag är igång, hittills har vi tappat runt 13 kg! Ungefär 10 till så är jag heeelt nöjd :)

Mamma gör det inte lättare genom att köpa hem massa skit.. Detta hittade jag på köksbänken precis.. Oj oj..





Och idag står jag för matlagningen, det blir carbonaragratäng. Det är i stort sätt pasta carbonara, bara det att man har det i ugnen 15 minuter med. Kommer bli gött!




Kommentarer
Anonym

Bra blogg! Kolla in min är du snäll! :) !

2010-06-01 @ 20:30:38
URL: http://baratuffingen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0