Trelleborg

Hej fina läsare! Fast det är sommar besöker ni ju en flitigt :) Tråkigt nog vet jag inte ens vem hälften av er är, så vill ni så får ni gärna skriva vem ni är och om ni har en blogg, länka den så kan jag kolla in er med :)

Nu ska jag strax kila ner, Milla är utanför mig om cirka 10 minuter. Vi ska köra till Trelleborg för att hämta en limpa cigaretter (aja baja, jag vet), som min fina My köpte till mig när hon var hos sin mamma i tyskland. Eller egentligen köpte hon den i Polen (dom bor jättenära gränsen). Efter vi har varit i Trelleborg så ska vi nog träffa grabbarna lite. Orkar inte sitta inne när det är så fint väder ju :)


Puss på er!


En mysig morgon för ett litet tag sedan :)



Kommentarer
Maria

Jag läser! :)

2010-07-01 @ 00:01:14
URL: http://zeetras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0