where words fail, music speaks

Nu ska jag lägga mig i sängen, plugga in hörlurarna och försöka sova! Jag ska upp tidigt imorgon så känner inte för att sitta uppe halva natten och dega runt bara. En av de bästa låtarna kommer att spelas först, The Funeral av Band of horses.

När jag lyssnar på den så ser jag mig och mina vänner framför mig, en sen sommarkväll på stranden, grillandes marshmallows, cyklandes i solnedgången, skrattandes och framförallt lyckliga. En sån sommar hoppas jag på igen. Sommarkvällar är mysiga och mysigast är dem tillsammans med människor man älskar.

Tänk på någon som gör er lycklig och lyssna på denna låten, så förstår ni hur jag menar. (vissa tolkar dock låten som sorglig, och det kan den vara det med, den är så fin att den passar till allt!)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0