10 dagar!!

Aaaah, 10 dagar kvar till Harry Potter, så jävla gött! Om 2 dagar  är det kändispremiär här i London med alla medverkande på röda mattan, men jag tror jag skippar att åka in och se dem, har för mycket att göra hemma.

Nu ska jag packa lite och sen sova, även om jag sovit som fan idag. Vaknade halv 8 imorse, när Piers hade åkt iväg med bussen vid 8 gick jag och la mig igen, sov ända till klockan 2 och nu är jag trött igen haha. Snacka om att vintern är här! Trött, trött, trött



Behöver en kopp Chai Latte NUUUU


Kommentarer
Evelina

F*n vad avensjuk jag är på dig som ska se den nya Harry Potter filmen på plats ;)



Jättebra blogg förresten :D,



lägg upp mer bilder på London, skulle va kul och se hur omgivningen där ser ut och bilder på au-pair livet och vad ni gör på fritiden kanske :)

2010-11-09 @ 23:20:22
azra

gott med chai latte..hoppas du har det bra sabbi, och att allt med byte av familj oså går bra <3

2010-11-10 @ 13:07:33
URL: http://aazrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0