2 weeks

Idag är det 2 veckor sedan jag var påväg till Kastrups flygplats i Köpenhamn! Woho, grattis till  mig! Jag trivs fortfarande jättebra här! Var hos doktorn tidigare idag angående min hals, då jag har svårt att andas och känner mig svullen + att jag har haft konstiga prickar bak på tungan. Men det var inget som var speciellt fel, prickarna på tungan är normala, typ "svullna" körtlar bara och halsen såg bra ut, jag hade bra blodtryck osv. Känns skönt, även om det inte hjälper mig med halsen.. Men men, är det ingetr så är det väl inget.

Idag är första dagen Piers är i skolan, jag började klockan 9.30 imorse och lyckades försova mig. Jag råkade försova mig en gång förra veckan också, så min värdmamma frågade idag om jag hade svårt att komma upp på morgonen hahah. Men hon är jättesnäll så det var ingen fara! Idag har jag städat nedervåningen, dammat, dammsugit och moppat golvet. Har ett rum kvar, ett litet, som jag ska dammsuga, sen är jag färdig. Om det inte hinner bli mörkt ute tänkte jag ge mig ut på en promenad och ta massa bilder att lägga in här så ni kan få se vart jag bor och så. Låter bra va? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0