30 dagar med personliga sanningar

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jag har 5 syskon. 2 systrar och 3 bröder. Jag har inte träffat mina äldre bröder sedan jag var liten, samma med en av mina storasystrar, så jag ser inte riktigt dem som syskon, vi träffar aldrig dem. När jag var 6 år fick jag en lillebror, men han dog vid födseln <3 så honom har jag aldrig lärt känna, han skulle ha varit 15 år nu. Så, den som lämnas kvar då är min älskade storasyster Kim. Hon är världens bästa storasyster. Hon är 6 år äldre än mig men vi är lika gamla i sinnet, hon är som en bästa vän! Hon har gått igenom väldigt mycket det senaste året då hennes fästman gick hastigt bort från oss och hon förlorade även sin pappa (vi har samma mamma bara). 2010 har varit ett jobbigt år för henne, men hon lyckas ändå hålla huvudet uppe och försöka vara positiv och det beundrar jag henne såå mycket för! Jag älskar dig, finaste storasystern! <3



Kommentarer
halmstadfrida :)

bra kämpat tjejen <3

2010-11-30 @ 21:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0