30 dagar med personliga sanningar


♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

Idag har jag ätit mumsig mat! Jag åt inte frukost för jag vaknade för sent för det, så första målet var lunch tillsammans med familjen. Det blev grillad kyckling med ris, ärtor och ketchup. Suuupergott var det! Efter det har jag även ätit 2 brownies som var över från igår hihi. Mumsigt och gott! Till middag tänkte jag laga pasta med pesto och rostade solrosfrön till barnen och till mig själv blir det något annat tror jag. Det finns paj och fisk över från igår men jag vet inte? Vi får se haha.


Är förresten barnvakt idag, har varit det sedan klockan 13.00 och ska vara det tills ikväll för mina värdföräldrar är på bröllop! Det är kul att vara barnvakt här för vi gör bara massa roliga saker. Hittills har vi bara spelat massa massa massa Wii, vi har turneringar osv. Vi ska titta på en film lite senare innan barnen ska lägga sig vid 19.30. Skola imorgon ju och jag ska hämta Sam för första gången på hans skola där det tydligen ska finnas en riktigt snygg Au Pair kille. Vi får väl se, hihi. Hoppas på ögongodis :)



Hörs sen, nu är det min tur att spela Super Mario!


Kommentarer
Cissi

Hej! Hur är allt med dig? Jag ska också flytta till england som au pair, i januari fast till Peaslake 40 min utanför London. Hur trivs du med au pair livet?:D

Kram

2010-11-22 @ 11:56:46
URL: http://kalmarcissi.blogg.se/
Cissi

Sv. Ja det låter ju verkligen som du har en supervistelse!! Hoppas jag också får det lika kul. Jag får se till att åka in till London så fort jag får tillfälle;D Hade varit kul om du kunde tipsa om lite bra ställen att besöka där. Har du facebook?

Väldigt fin blogg du har förresten:D

2010-11-22 @ 13:27:55
URL: http://kalmarcissi.blogg.se/
halmstadfrida :)

Detta låter jätte dumt och hemskt och negativt vilket jag inte brukar vara!! Men, jag tror på kärlek, men typ samtidigt inte. Tycker att den är jätte vacker fin osv. Men för mig (!!) känns det som att de tar mer negativt än posetivt. Så kärlek är inget för mig. Let's be friend and party al night long ;D haha.

2010-11-22 @ 15:56:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0