30 dagar med personliga sanningar

Har tagit en liten paus här i städningen så tänkte uppdatera er med dagens sanning!



♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Denna frågan ställer jag mig själv ofta. Jag är en person som verkligen klarar mig själv, men ändå kan jag inte låta bli att längta efter dagen då jag träffar den jag ska leva med resten av mitt liv. Känslan man har med sin själsfrände måste vara otrolig! Kärlek är fint, vackert, magiskt.

Eftersom att jag inte hittat mannen i mitt liv får jag väl berätta om min största kärlek nu och det är min systerdotter Tindra. Hon är det finaste lilla liv på denna planet och jag undrar hur sjukt det måste kännas att vara mamma, rättare sagt, när jag blir mamma. Kommer ju älska sönder mitt barn, så mycket som jag älskar min systerdotter! Hon är bäst! :)




Vill ställa en motfråga, vad är kärlek för dig?





Kommentarer
Cissi

Sv. Superbra tips det där verkligen, tack så mycket!!! Du låter som den perfekta London guiden!du kanske kan visa mig runt då;D:Så bra ja då addar jag dig! Kram

2010-11-22 @ 14:24:04
URL: http://kalmarcissi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0