30 dagar med personliga sanningar


♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästa vän är även min äldsta vän, vi har känt varandra sedan den lilla skiten föddes (okej, hon är bara 6 månader yngre än mig, men iallafall!). Våra föräldrar har känt varandra läääänge, så självklart fick vi hänga även som små bebisar :) Hon heter Milla och är världens finaste och bästa vän! Hon är nog den enda i hela världen jag kan prata om allting med, den enda som vet exakt allting om mig och den jag litar på till 1000000 %

Jag behöver inte skriva så mycket mer för hon vet redan att hon är bäst och om ni inte är vän med henne, då har ni missat något helt fantastiskt!! Jag älskar dig min bästaste vän!




Kommentarer
Anonym

Du är fin älskling!

Tack så mycket, det värmde verkligen!

Jag älskar dig min bästa vän!!

2010-11-25 @ 22:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0