a day in london

Puuuh, då har jag kommit hem efter en låång dag tillsammans med Tovisen!

Vi började med att åka till Camden och gå på marknaden, där köpte jag världens finaste halsband och världens godaste mat (chicken fajitas). Efter Camden åkte vi till King Cross Station där jag fick besöka platform 9 3/4, HARRY POTTER!! Tyvärr var det bara med Tovas kamera som vi tog bilder så dem får ni se imorgon! Efter Harry Potter åkte vi in till Baker Street och den svenska affären! Där fick jag köpt julmust, svenskt lösgodis, dip och en delicatoboll! MUUUMS! Efter det så blev det Oxford Street, trötta i axlar och fötter efter massa bärande, så det blev att ta en liten tur in på Primark bara. Där köpte jag en handbagage-väska som jag la ner allt mitt skit i så jag slapp bära :D Toppen!


Nu ligger jag i sängen redo för att sova, chattar med Stefano och Federico, två av de Italienska killarna vi festade med i helgen, de är helsköna! Nu, bildbomb! Hörs imorgon, då blir det ännu mer bilder!!








Camden Market.







Disney Store @ Oxford Street




2 av många coola skyltfönster hos Selfridges!




Coola lampor!



Mitt nya fina halsband <3



och imorgon väntar det här... (rulla ner.. spännande...)































:D, japp, jag ska bli brunett igen. Mitt hår är nämligen fortfarande rosa efter mitt fake-blod på halloween haha.


Kommentarer
Helen

Är så glad för din skull, har ju inte följt din blogg varje dag men ska skärpa mig nu...hihihi var det en pojke du passar, hur mycket får du betalt i veckan som i Usa eller, hur många timmar jobbar du i veckan...tell me more...jag är nyfiken....Malin lär nog dyka upp o säga hej till dej i vår...Ha en trevlig dag o va rädd om dig. Kramis

2010-11-04 @ 07:57:23
Maria

Gillar du fortfarande Mariette?

2010-11-04 @ 08:26:28
URL: http://zeetras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0