a day with my girls

Idag tog jag tåget in till Croydon och Primark, men tro't eller ej, jag kom endast ut med 2 saker! Efter handlandet åkte jag till Wimbledon där jag mötte upp Tova, vi gick och käkade middag på ett mysigt ställe, men vad är det första Tova gör när vi fått in vår mat? Jo, rusar upp för att hämta bestick och råkar hälla ut HELA sitt glas med cola över mig och min mat. Hela restaurangen skrattade och fnissade och killarna vid bordet bredvid oss gav mig alla deras servetter haha. Som tur var hade jag köpt en tröja som jag kunde byta till sen, jäkla Tova :P

Vi mötte sedan upp Saskia och tog vars en (eller tre..) drink/ar. Sedan var det dags för dem att gå på bio och se the social network, jag skippade den och åkte hem! Nu ska jag strax sova för jag är så satans trött! Men först ska jag göra ett inlägg med mina favoritlåtar. Hörs snart igen då! Puss



Tack Tova!



Kommentarer
tovis

du, det va så lite så ;) <3

2010-11-11 @ 01:14:30
URL: http://mesolga.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0