arbetare

ÅÅÅÅÅÅÅRHHHHHHHH vi har arbetare som håller på att fixa med något på taket idag, och just nu håller dem på precis utanför mitt fönster, men det hörs som att dem är inne i mitt rum, så bra isolerat är husen här i England. Måste sova liiite till, jag somnade typ vid frukostbordet precis. Anledningen är att jag inte somnade förrän vid 3-4 i morse och klev upp vid 8. Jag har jättesvårt för att somna här, de har tänt i hallen som lyser in lite i mitt rum + att det är så lyhört PLUS att det är som en bastu här om nätterna för de höjer värmen, hatar att sova i ett varmt rum.

Nej, en powernap till klockan 12 (13 i Sverige), sen får jag gå upp och börja med dagens uppgifter! Sista arbetsdagen här i Oxted, imorgon förmiddag flyttar jag till KINGSTON!!!


Detta köpte jag igår, pälskrage (fake såklart) och söt tröja med öppnning i ryggen


Kommentarer
Maria

Jäklar, den tröjan var snygg! Vad är det för märke? :)

2010-11-11 @ 20:26:56
URL: http://zeetras.blogg.se/
Linnéa

Jätte fin tröja vart har du köpt den? :D

2010-11-11 @ 22:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0