Det blev en kortis

Gick ingen lång runda, för det första var det kallt och för det andra fick jag min trevliga röda vecka.. Fick rusa in på Morrissons och köpa tampax, haha de är så roliga! Fick med mig Nesquick chokladpudding, cola och en ny film också! Det blev Bröllopsduellen idag, kostade bara £3, billigt och bra! Nu får ni lite bilder från olika tillfällen och från idag.




Vår pumpa på halloween som stod utanför huset, på så sätt vet folk att man "are playing", och är välkomna att trick or treat:a :)


På ytterdörren :)


En mysig liten gränd/genväg här vid oss. Hade dock inte velat gå här på natten då det inte finns så många lyktor så det är beckmörkt!!


Huset jag bor i! Typiskt Engelskt :)


Nu blir det inga fler för det segar + att Vänner börjar så det ska jag se på innan det är middagsdax! Det kommer in många frågor till mig, därför tänker jag ha frågestund igen, det kommer om en liten liten stund!!


Kommentarer
tovis

Mysigt ditt hus såg ut då!!!!!! de gör inte mitt :P Måste komma o hälsa på dig!

2010-11-01 @ 18:45:43
URL: http://mesolga.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0