don't you see baby this is perfection?!

Bara för att jag inte orkar att uppdatera ett helt inlägg just nu (trött och gaaansska onykter, det kom på hemvägen!) så får ni ta del av min facebook uppdatering som sammanfattar kvällen, typ.

Sabrina Nilsson ‎8 drinkar, 5 shots och 2 vodka blue för 300 svenska kronor - värt! Bråk på en kebabgrill, Sabrina ringer polisen och får agera vittne - värt, Sabrina går vilse i Kingston och kommer hem 1,5 timme efter att hon hoppat av bussen - värt, Sabrina pratar om sig själv i tredje person - ovärt! Men kvällen har trots allt varit sjukt lyckad!


tack till TOVA<3, Sandra, Miia, Mattia, Federico och Stefano! <3<3<3<3


Kommentarer
JUDITH G.

SVAR: ja, jag är 15 år nu och nog fan kan jag göra allt det där! ojoj. Men underhållning är det iallafall! :D

2010-11-13 @ 10:29:17
URL: http://judithg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0