Harry Potter 7 part 1

Ikväll ska jag äntligen få se Harry Potter and the Deathly Hallows part 1!! Var egentligen meningen att jag skulle gå och se den på söndag helt själv (buhu) men jag pratade nyss med Tova och hon frågade om jag ville med henne och hennes värdmamma och se den. YES OF COURSE!! Så nu har jag suttit och förklarat för Tova vad som hände i den senaste filmen haha. Så fort min värdmamma kommer hem (hon är bara iväg snabbt) så ska jag ta bilen och köra hem till min Tovis! Ååh så kul, är så exicted!!!





Kommentarer
jojo

Ååååh den är superbra! jag tycker att det var den bästa filmen hitills :)

2010-11-23 @ 21:07:28
Natalie - It's all about attitude

sv: jag har varit i LA förut då jag var mindre och det är dit jag vill och ska åka. Det bästa stället enligt mig. End of story

2010-11-24 @ 11:40:03
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0