Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan, om du lämna mig nu

Idag är jag trött! Blev lite drinkar igår med Tova här i Oxted. Första puben vi kom in på var galen, det tog (utan att överdriva alltså) inte ens 2 minuter innan jag hade fått en drink av en man, galet!

Nu ska jag ta en dusch, käka lite och sen sova. Är sååå trött och tung i skallen idag..




Här har ni dessutom en bild på en av de sexigaste killarna jag sett. Jonathan Sexton som spelar i det Irlänska rugby-laget. Jag satt som fastklistrad framför TVn på puben igår när de spelade. Sååå sjukt sexig, inte snygg, utan sexig! raaaauw. Ni får ett videoklipp på honom också bara för det ;D








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0