jalouse

Imorgon ska jag till en klubb som heter Jalouse som ligger i centrala London (mycket fint område). Det är en members only club och att bli medlem där kostar £650, alltså cirka 6820 svenska kronor, bara för att bli medlem.. Som tur är slipper vi bli det då vi blivit inbjudna av en snäll tjej som heter Hanna. Klubben är känd för att vara väldigt lyxig och är välbesökt av olika kändisar, bl.a. Jude Law, min älskade framtida man :)

Det kommer bli en riktigt bra kväll tror jag, och imorgon måste jag ut och köpa någon fin, lite dyrare klänning eftersom att det är väldigt strikt klädsel, klänning + heels är ett måste! Nu: stan med min värdmamma och hitta kläder, både till henne och till mig! Ikväll är jag barnvakt så då hörs vi nog ett antal gånger eftersom att jag bara kommer att sitta hemma!




ps, tova, jag hittade inte hemsidan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0