min situation här i London

Okej, det är en del som undrar över varför jag skall byta familj här i London och jag tänkte bara reda ut detta så att alla vet!

Familjen jag jobbar hos nu ville bara ha en Au Pair fram till Jul och därför måste jag nu börja leta efter en ny. Jag visste om detta redan innan jag åkte och var helt okej med det (vilket jag fortfarande är). Jag har kommit i kontakt med ett par familjer, men den som lockar mest just nu är en familj som bor i Kingston (alltså innanför Londons zoner där tunnelbanan går), det är 2 barn, en flicka och en pojke som är 6 & 8 år gamla. Nästa helg, söndagen den 14e ska jag åka dit och träffa dem i deras hus och ha en liten "intervju" för att se om vi passar. Jag hoppas verkligen det för den familjen verkar super, dessutom är det skitbra att dem bor i Kingston, där finns ALLT! Verkligen ALLT! Det bästa är ju såklart att Primark ligger där woho! Och Kingston är även nära till Morden och Wimbledon, där Tova och Saskia bor. Så jag hoppas verkligen mycket på denna familjen! Vi får väl se.

Nu vet ni iallafall hur det ligger till, men gud vad tråkiga ni är måste jag bara säga. Ingen kommenterar längre = TRÅKIGT att blogga och uppdatera er om saker och ting här. Feedback är viktigt.




Dagens look


Kommentarer
Kim

sowwy :$ hoppas du får "jobbet" hos dem i Kingston iaf :D håller mina tummar och tår :)

2010-11-05 @ 22:04:07
Helen

Tusen tack för infon, 11 tim var ju inte mycket... förstår att du kan sätta sprätt på dom pengarna ganska fort. Mamma Mia den hade jag också velat se...o Madam Tusseu eller hur det nu stavas...du fattar...Önskar dig lycka till o håller både tummar o tår för dig...Ha det bäst o trevlig helg.Kram på dig

2010-11-06 @ 09:34:43
halmstadfrida :)

Det verkar ju som om det finns många som söker au pari. Är det lätt att hitta/få tag på familjer? Kom bara att tänka på det, när man åker med ett "företag" som det här coultur care så finns det ju vissa "regler" att följa med löner osv. Är det inte svårt när man ska bestämma sånt här privat?

2010-11-06 @ 12:57:24
Sandra

och närmare till mig :) jag tror att den familjen jag "tipsade" dig om innan du åkte fortfarande söker en aupair.

2010-11-07 @ 23:27:32
URL: http://sandrawettersten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0