nu ska ni få höra..

FYFAN VAD JAG ÄR GLAD JUST NU!!

Denna familjen verkar helt jävla underbar! Huset är.. wow, det är allt jag behöver säga. Topp modernt, vitt och helt i min smak. Mitt rum, åh, det är inte väldigt stort, men det är sååå fint! Jag älskar det. Sängen är bara provisorisk men ska jag vara ärlig så älskar jag den ;D Skitskön är den! Jag har en söt liten platt-tv med inbyggd DVD och ja, jag älskar det här helt enkelt! Vi ska åka till IKEA en dag och köpa lite hyllor och sånt så jag har förvaring. Det kommer bli bäst! Jag och Sally (värdmamma) ska strax åka och hämta Hanna (värdbarn nummer 1) på skolan och lite senare kommer Sam (värdbarn nummer 2) hem från sin skola :) Ska även ut och övningsköra med Andy (värdpappa) i veckan, så jag vänjer mig vid det när jag ska köra till och från skolan :)

Ikväll blir det festligheter med Tova, italienarna, Miia och ett par andra kanske :) Vi börjar med en drink i Wimbledon, sedan tar vi oss till Kingston och festar till det rejält här!

Hörs senare!




Kommentarer
MADDES

Gud vad härligt det låter. Du kommer säkert få det kanon där!

2010-11-12 @ 16:18:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0