svar på kommentar



Postat av: Helen

Är så glad för din skull, har ju inte följt din blogg varje dag men ska skärpa mig nu...hihihi var det en pojke du passar, hur mycket får du betalt i veckan som i Usa eller, hur många timmar jobbar du i veckan...tell me more...jag är nyfiken....Malin lär nog dyka upp o säga hej till dej i vår...Ha en trevlig dag o va rädd om dig. Kramis


Hej Helen!
Vad glad jag blir att du kikar in :)
Det är en pojke jag har hand om, som ska fylla 6 om 2 veckor :) Jag får inte lika mycket betalt som i USA (det är lägre betalt här i England överlag), jag jobbar 11 timmar i veckan och får 80 pund för det, ca 850 kronor. Så det är rätt bra :) Hm.. Jag vet inte vad mer jag kan berätta haha :D Jag bor i Oxted, en stad utanför London som är suuuupermysig och fin! Finns allt här, men ändå måste jag ju åka in till London ofta, för det är världens bästa stad :) det är svårt att berätta massa haha, så fråga gärna mer du undrar över istället, så blir det lättare att svara :D
Ja jag hoppas verkligen att Malin kommer och säger hej en helg eller något i vår, hade varit superkul att träffa henne igen, min lilla Cultural Care brutta :D! Hon verkar ha det så bra i Seattle och jag följer hennes blogg dagligen :) Ha det så bra Helen och ta hand om dig du med! Kramis :)




Nu: färga håret och bli brunett igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0