YES!

Jag skulle sova för längesedan, men så såg jag att det går att se på Idol igen! YES! äntligen kan vi utanför Sverige kolla på avsnitten, kanske var det mitt arga mail som gjorde att de ändrade det? Inte vet jag! Jag har ju gått och betalt för tv4anytime och blev förbannad när jag såg att det inte funkade här. Så, nu har jag kollat igenom alla små extraklipp jag missat på de fina deltagarna, de är sjukt roliga i år!

Imorgon börjar jag inte alls för imorgon är jag ledig och det enda som står på schemat är att hjälpa min värdmamma att städa marsvinsburarna, lätt som en plätt :) Sedan får jag även lön och ska gå och handla lite grejer på The Factory Shop, julklappar och annat, innan jag flyttar ifrån Oxted.

Nej, lite mer idol innan jag ska sova :)



Det regnade massor innan idag, så jag fick ta med mitt fina leopardmönstrade paraply ut :)


ps. det kommer bli mer bilder på själva London och mer att läsa om mitt liv i London efter fredag då jag kommer till den nya familjen, de bor i zonerna, som ÄR själva London = mer att berätta. Dessutom börjar ju hela resan om då med, ny familj, nytt hus, nytt rum osv, så det blir massor av bilder! Värdmamman sa när jag pratade med henne att mitt sovrum inte är fixat ännu eftersom att jag egentligen skulle kommit Januari, men att hon och jag ska åka till IKEA nu i dagarna och handla till rummet, ska bli rooooligt. Ska passa på och köpa mer svensk delikatess då, typ kötbullar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0