ångest

Inatt vaknade jag vid 5 tiden av att jag fick en ångestattack, det var länge sen jag fick det. Men som tur är hade jag tagit med mig tabletter, så jag tog en tablett och man blir JÄTTEtrött av dem, så när klockan var 8 sov jag fortfarande och min värdmamma väckte mig haha. Sedan klockan 8 har jag legat och slumrat på soffan och Piers har väckt mig var 10e minut, bra pojke <3 Nu ska jag försöka hålla mig vaken så vi kan leka.


stina om blö:
Hej!
Fin blogg du har :) Jag undrar över en sak; med vilken agentur har du åkt som au-pair? Och tar du några engelskakurser i London? (Måste man det som au-pair?) Tacksam för svar :)
Svar till dig stina:
Jag har inte åkt med en agentur, du kan läsa mer om detta under kategorin "frågestund" och "dagens fråga".



Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/fredag-dagens-blogg-4.html#comment

2010-10-29 @ 12:49:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Emma

Har följt alla dina bloggar sen du började. Kul att se att det går bra för dig i London.

Ville bara berätta det :) Keep on goin cause U doin a good job !

2010-10-29 @ 13:18:16
URL: http://iemmap.webblogg.se/?tmp=16224103
Anonym

jaham, åh spännande, lite ovanlig ställe va? Jag var i Richmond i Virginia. inte speciellt spännande:P

japp sökt via de båda men gumtree är skitsvårt att få svar ifrån though..eller det går segt om man säger så..

åh London är såklart en stor favorit, USA gillade jag inte speciellt mycket:P

aha så de gå natt tåg hem, ja men då äre ju lungt;) där jag bodde första ggn i London gick sista bussen typ 12, å åkte man nattbussen så stannade den ute vid storas vägen och man fick gå typ en halvtimme hem i mörkret, bodde i västa delen vilket är lite slum, och bodde i Ealing, som ligger sista stoppet på Röda linjen i tuben, så välddigt off, haha. där stod jag bara ut i 2 månader:P haha

2010-10-29 @ 14:25:13
URL: http://elinslondon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0