att bo i london

Jag har tagit tag i livet lite grann igen, har sökt 4 fristående kurser med start i januari, hoppas jag kommer in på dem. Har även sökt jobb som reseledare och som nanny mitt i London. Vi får se vilket av dessa tre saker det blir, hoppas mest på nannyjobbet först och främst, sen reseledarjobbet och sist skolan (surprise surprise..)

Jag ligger nu i sängen men kan inte sova, har så förbaskat ont i min mage. Jag har haft det i någon vecka nu, som ett stort tryck över mellangärdet och ryggen. Är konstant hungrig också så jag misstänker att det är magkatarr men smärtan är helt ny för mig, har aldrig känt magkatarr på det viset förut. Måste gå och kolla upp det, för det är jättejobbigt. Känns som att jag har massa luft som bara trycker på, kvittar hur mycket jag än rapar och fiser haha.


Här har ni en skittråkig bild på mig just nu, syns att jag är trött va? haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0