Besviken

Jag är så besviken just nu. Har precis kontaktat båda mina chefer (2 olika jobb) och berättat att jag inte kan fortsätta jobba hos dem, förrän i December tidigast. Min ena chef tog det jättebra och önskade mig lycka till och så, supergullig. Men min andra chef blev jättearg, tyckte att jag hade brutit ett löfte osv. Det gjorde mig jätteledsen, speciellt när jag alltid ställt upp och varit tillgänglig när det har behövts, aldrig har förväntat mig något mer än ett trevligt bemötande osv. Det bör ju tilläggas att jag endast varit timanställd på båda ställena, så har alltså inte haft en fast heltidstjänst, då kan jag förstå att man blir arg när det kommer så tätt inpå. Jag älskar verkligen att jobba som DJ och det var det bästa jobb jag haft (hittills), därför blir jag ledsen att man behöver lämna det på detta vis. Och så ska jag jobba imorgon där också, känns inte helt bekvämt.. Fick sjuka mig idag för jag har fått feber och halsen är tjock (tror det är mycket pga stress nu inför flytten). All min glädje och förväntan över att flytta till London försvann när jag fick höra bemötandet av min uppsägning.. Tråkigt som fan.



Kommentarer
Amanda

Men gud va jobbigt att den chefen vart arg! Man borde ju inte bursa upp sådär! Tråkigt! Spännande dock att du ska flytta till London! :)

2010-10-15 @ 10:06:27
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/
natha

Ohh så kul att du ska flytta till london Sabbe! Lycka till där borta =D

2010-10-15 @ 18:02:11
URL: http://nathaliecadima.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0