blö

ingen vidare dag idag, förutom att jag nyss hade ett långt samtal med min värdmamma om allt och ingenting! :) har inte mått så himla bra idag, är fortfarande si sådär, så ska ta och sova nu. Vi får se hur jag mår imorgon, hoppas på bra, det är ju fredag och det innebär heeeeeelg! dessutom är det inte vilken helg som helst, utan halloween! ska visa er min "kostym" imorgon också! sött är det :)

Förresten, det var någon som undrade vad jag har för djur :) Ja, mina djur är det ju inte, utan värdfamiljens, men det är iallafall 2 fiskar och 4 guini pigs (som jag först trodde var mini-grisar) som är marsvin :) Så, inga stora djur, men söta!



Puss finisar.





Kommentarer
stina

Hej!

Fin blogg du har :) Jag undrar över en sak; med vilken agentur har du åkt som au-pair? Och tar du några engelskakurser i London? (Måste man det som au-pair?) Tacksam för svar :)

2010-10-29 @ 12:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0