change of plans

Familjen där jag skulle vara en "personlig assistent" ringde idag och det verkar som att deras nuvarande tjej inte skulle åka hem ändå. Så de behövde inte mig, :(. Dock är detta ändå bra nyheter, jag kan ju välja den andra familjen då :) En singel mamma med ett barn som är 7 år gammal. Mycket fritid, rökning tillåten, verkar jäkligt schyst faktiskt. Ska prata lite mer med henne! Saken är bara den att hon vill att man ska komma så fort som möjligt, gärna redan nästa vecka och visst, det kan jag, men tråkigt nog missar jag en del här hemma då. Som t.ex. MFF (NÄR DE VINNER SM GULD!!) med älsklings Milla :( Får isåfall sälja biljetten till någon som hon kan gå med och sen får vi göra något mysigt ihop senare. <3

Nej, nu ska jag kolla lite tv och se om familj nr 2 svarar snart :)


Kommentarer
cecilia

tycker du ska ta chansen och aka nu direkt! :)

vart ska du bo isf?



Pusss

2010-10-12 @ 19:32:48
URL: http://londonbaby.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0