Fan!

Min mobil ringde och jag såg att det var ett nummer från England och jag vågade inte svara för jag kände mig så elak att svara och prata med någon och sen tacka nej när de kanske har haft förhoppningar på en. Så jag lät det ringa till 5 missade samtal innan jag vågade svara.. Haha! Hon var jättetrevlig, verkade vara ett skitbra jobb, hon var helt okej med rökningen eftersom hon själv har rökt, man är ledig mycket och hon verkade jätteschyst!

ÅRH, jag vill inte välja mellan två toppen familjer! Man kan alltid byta såklart, men jag är inte den som vill säga nej till någon och sen komma om det inte passar hos dem andra.. Nej jag ska ta första familjen fan.. Jag bestämde mig för dem först! Tror faktiskt att hon jag pratade med nyss bara letar efter någon till jul ändå. Känns inte så värst lönt..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0