Going to London

Ska åka in till London vid 12 tiden, gå på Sea Life och sen käka lite. Piers mamma hämtar upp honom när hon slutar jobba och efter det ska jag åka och träffa Tova! Jag kommer att ha en tågbiljett som gäller hela dagen så det är helt perfekt, då slipper jag slösa £7 på det, plus att den gäller i tunnelbanan med, så slipper slösa på mitt Oystercard, woho! Imorgon när jag åker in ska jag få ha Piers pappas kort, egentligen får jag inte det för man måste ha fotolegitimation, men de kollar tydligen aldrig det så jag får ha det :) Hoppas de inte fångar mig bara..

Nu ska jag in i duschen, och efter mig ska Piers in i duschen. En arbetsvecka är redan förbi, wow vad fort det gått. Inte som i USA där en vecka kändes som 2 år haha.




Bild från Sea Life, tagen från Google.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0