Good morning!

Konstigt det kändes att vakna upp i ett annat land, i ett "eget" rum som egentligen inte är ens eget haha. Jag hade ställt om klockan fel så när jag vaknade imorse och tittade på klockan var den 07.40 och jag skulle börja vid 07.50-08.00. PANIK! Slängde på mig kläder och kutade in på toa och sen ner för att hinna röka. Då ser jag att ingen är vaken, kollar på deras klocka i köket och då är klockan inte mer än 06.40 haha, jag hade ställt klockan heeeeelt fel. Så jag fick tid över till att packa upp min väska och göra mig iordning. Nu sitter jag och dricker te, såklart, man är ju i England :P Börjar jobba alldeles strax, Piers sover fortfarande dock. Får se vad vi hittar på idag, måste hitta en adapter så jag kan ladda dator och allt annat. Vi hörs senare finisar :)

PUSS!


Kommentarer
Sophia

Welcome to England! ;)

2010-10-19 @ 10:11:15
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Sophia

Känns det bra? :) Jag bor i East Sheen som hör till Richmond.. Så sydvästra London :)

2010-10-19 @ 14:52:33
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0