Hora?

Jag har lagt upp en annons på gumtree för att hitta en ny familj när jag är klar i denna (de är inte säkra på om de behöver mig efter jul, så alltid bra att kolla redan nu med andra familjer!) fick iallafall ett mail av en äcklig kille, såhär har vår konversation sett ut:

Han:
Hello
How are you. would you like to give me your company in return for 100 pounds
regards
mike
xxx

Jag:
No way, disgusting!!!! get a girlfriend

Han:
Sorry if you are offended with my offer.  am busy businesmen always busy at work so  dont have tme for Girl fiiend . I had one but after 8 years she left me because I did not have time for her. So this is the easy and quick way rather then going and wasting my time in clubs . So if you are interested
regards
mike

jag:
No thank you, my ad is about working as an Au Pair, not a hooker!!!



hur kan man va så äcklig. ööörk!


Kommentarer
rebecca

så jäkla äkligt va inne också och kollade på en hemsida där man lätt kunde hitta "ensamstående" män var av en som endas ville ha en tjej från Asien i åldern 16-25. Det va så uppenbart vad han va ute efter så jäkla nasty!!!!!

2010-10-29 @ 17:00:38
Anonym

haha jodu jag har fått massvis med svar jag med som första börjar " this is not about a nannyjob, just looking for.." bla bla. en gåpng vare en kille som undrade om jag ville vara fot modell. haha, för fötter, ew nej? :P

2010-10-29 @ 20:20:19
URL: http://elinslondon.blogg.se/
Daniel

haha gumtree ar ett skamt anvand dig inte av det mest spam ...

2010-10-30 @ 03:21:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0