Jag har bestämt mig

Jag har bestämt mig för att åka till The Greenwood family, som bor i Ashford, Kent (Förort). Ca 30 minuter med snabbtåg in till London tar det och detta är då jobbet som inte är som ett Au Pair jobb, utan bara, hämta och lämna barnen i skolan och sen hjälpa mamman hemma lite eftersom hon (vad jag har förstått) inte kan gå och tar massa medicin. De verkar supersöta och supersnälla. Mamman är verkligen jättevacker också och nästa år ska föräldrarna gifta sig! Så då kommer man att få vara med om ett engelskt bröllop också :) Åh, vad glad jag blir! Ska prata med henne imorgon på skype och då kommer vi att bestämma datum och sånt. Tror det blir 1 November som jag ska komma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0