Lång dag

Det var en lång dag igår, kom hem sent, ca 1000 kronor fattigare, efter en hel dags shopping i London! Kom hem med 2 par skor, 13 par trosor, 5 BH, telefonkiosk-sparbössa (Tova, jag hittade en för 4!), smink, kofta, pyamas, osv osv. Mycket bra grejer! Idag jobbar jag heeeela dagen, alltså tills ikväll när Piers går och lägger sig. Hans mami ska ut och svira efter jobb! Men det är inte så farligt, han är lätt att ha och göra med. Just nu ligger han och sover, fortfarande! Både hans mamma och jag "försov" oss = snoozade ihjäl! Mår inte 100 idag, vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad det är. Jobbigt iallafall!

Hörs senare! Puss






Kommentarer
cicci

känns somman ändå fick en del för 1000 spänn=)

2010-10-26 @ 12:32:34
URL: http://cicci79.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0