London

Turist-saker som jag vill göra när jag är/bor i London är:

Besöka Westminister Abbey (kyrka)


Besöka Madame Tussauds (vaxdock-museum)

Besöka King Cross station och platform 9 3/4 (Där Harry Potter springer genom väggen för att komma till Hogwards Express).


Kika lite på Buckingham Palace


Åka till Big Ben



Besöka Shakespears Globe (Teater där Shakespears pjäser sattes upp)



Finns ju 1000 andra saker jag vill göra, som att shoppa, gå på musikal osv, men detta är såna ture-turist grejer jag bara måste göra när jag är i London, även om jag inte kommer vara turist där haha. Åh, längtar!





Kommentarer
Emmy

Nu måste jag ju bara påpeka att du skrivit 9 1/2 istället för 9 3/4...fy Sabbi! ;)

2010-10-08 @ 16:36:53
cecilia

jag skulle forst ha akt privat och da via swedishconnection som jag tycker verkar bra. men jag hittade en familj genom en van som bor har istallet :) det ar superkul har!!! man skaffar sig latt vanner, man kan hitta pa vad som helst. man far ett valdigt socialt liv pa kopet :) AK!! hur var det i usa? jag ar jattesugen pa att aka dit namligen .. nar hade du tankt att komma hit?



Kraaam

2010-10-08 @ 20:54:26
URL: http://londonbaby.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0