New York vs London

Jag älskar båda städerna lika mycket! Men en sak som är rätt intressant, som man kanske inte trodde, är att det är mycket mer människor och mer stress i London är in New York. Dock är människorna i London mycket trevligare än människorna i New York, som faktiskt är ganska aggresiva mot en om man gör något fel. Men, ni kommer att få en chock om ni åker till Oxford Street i London, så satans mycket människor!!!

Såhär kan det se ut en dag på Oxfordstreet, crazy right?



Såhär ser det (oftast) ut på Primark @ Oxfordstreet






Kommentarer
Kim

that place is NUTS

2010-10-28 @ 12:59:40
Anna

Gud ja, Oxford Street är galet! På vardagarna kan det vara rätt okej med folk. Helgerna är värst.



Har börjat följa din blogg på sista tiden :) Jag har själv varit aupair i London, så det är kul att läsa om hur det är för dig :)



Ha det bra! Kram Anna

2010-10-28 @ 19:27:24
URL: http://annaathorsell.blogg.se/
Rebecca

Det var inte lite folk!! Hur kan man ens komma fram. Ficktjuvarnas paradis :P hehe

2010-10-28 @ 20:38:09
Anonym

Intressant då jag är au-pair utanför NY (tycker oftast människorna är trevliga!) och funderar på att sticka till London efter mitt år. Inte som au-pair dock :P har du inte svårt att förstå deras engelska efter att ha varit i USA? ;)

2010-10-29 @ 00:04:15
sabrina, mitt liv i London

Anonym:

Nej jag tycker det är lättare att prata brittiska faktiskt, och finare hehe :) Jag förstod inte mycket av vad de "riktiga" new york-borna sa om jag ska va ärlig, typ, doo yau lajk a kopp of cauofe? haha

2010-10-29 @ 00:20:13
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
sandra

Har varit på primark på oxford street ett antal ggr. men aldrig varit så där mkt folk....

2010-10-29 @ 20:17:26
URL: http://sandiebell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0